Dovolte mi, abych mohl tímto e-mailem vyjádřit velké poděkování a pochvalu zaměstnancům na urgentním příjmu.
Ani ve zlém snu, jsem si nemyslel, že svůj problém budu muset řešit až v nemocnici. V pondělí ráno jsem začal řešit svůj zdravotní problém, když jsem navštívil Polikliniku Modřany v rámci svého bydliště, po hodině čekání k registraci do kartotéky mi bylo sděleno, že kapacita pro dnešní den je vyčerpaná a že více pacientů nezvládnou bylo cca 8:00 hodin, ordinují od 7:00 (u poloviniy doktorů napsáno Kongres). Tudíž jsem odešel a cestou do práce jsem navštívil Polikliniku Spálená, kde mi rovnou řekli po vysvětlení problému, ať jdu rovnou do Nemocnice Na Františku (i přes dotaz, že si nemyslím, že je to úraz hodný nemocnice). Po příchodu do Nemocnice jsem byl velmi překvapen milým přístupem a především rychlosti řešení problému.
Velice si vážím Vaší práce, a o to víc je mi špatně, kam se náš zdravotnický systém za ta léta posunul (když jsem byl vychován v tom, že neakutní věci řeším na poliklinince a aktuní věci v nemocnici).
Máte můj velký obdiv, že i relativně banální věc se dá řešit s nadhledem a pochopením.
Michal B.
Ověřená recenze poskytnutá pacientem
Zasláno e-mailem 19. 6. 2024